< Tillbaka till alla inlägg

Kategoritaggar:

08 apr 2022

Agilokliniken öppnar på Slussen!

Agilokliniken öppnar på Slussen

Agilokliniken växer!

2022 fortsätter på bästa sätt genom att Agilokliniken öppnar ytterligare en klinik, denna gång på Slussen i Stockholm. Kliniken är totalt nyrenoverad och ligger mitt emot Convendum i nya fräscha lokaler med endast 150 meter till tunnelbana och bussterminal. Startdatum 6/4-22.

Vi kommer på samma sätt som tidigare erbjuda våra patienter hög evidensbaserad vård, med tillgång till teknisk utrustning av högsta klass, exempelvis både radiell och fokuserad stötvåg, samt High power laser mot inflammatoriska tillstånd.

Hos oss kan du komma om du har problem med exempelvis huvudvärk, nackspärr, smärtsamma axlar, ryggskott, muskelbristningar, knäskador, fotledsskador, hälsenebesvär, hälsporre samt träningsrelaterade skador som smärtande höfter, löparknä, tennisarmbåge etc.

Klinikchef på plats är Leg naprapat Henrik Nyhus som har mångårig erfarenhet av rygg och nackrelaterade smärtor och besvär. Han är internationellt certifierad inom stötvågsbehandling, diplomerad akupunktör samt utbildad inom hälsopedagogik.
Fysioterapeut på plats är vår mycket kompetenta Felicia Kühler Bergvik, som tar hand om rehabiliteringen.

Vi på Agilokliniken hjälper dig med långvarig smärta i rörelseapparaten men finns självklart behjälpliga för akuta skador.

Vi är mycket stolta och glada att öppna upp denna klinik, och behöver du hjälp så tveka inte på att höra av dig till oss.

Ingen ska behöva ha ont i onödan!

/ Agilokliniken

Vänligen,